wtorek, 1 lutego 2011

Nowe HB .

Nowym HB , jest żakiet . Trafił już do starplazy , kosztuje on 15 SD i jest oczywiście dla SS . 
Kupujecie go  , ja oczywiście tak . 




Uwaga ! : z osób które skomentują tę notkę wylosuję osobę , która zgarnie 15 SD , na zakup tego ślicznego HB ;  D


Aha , i jeszcze jedno . Parę osób pisało do mnie ( na gg )w sprawie reklam . Bardzo was przepraszam że olałam to ale jak już mówiłam , całe dnie spędziłam nad książkami więc ; / proszę was o kontakt , równie na moje GG - 6120135 . ( ale przedstawcie się ) ; ) Mam nadzieję że , się nie gniewacie , za nieobecność . Pozdrawiam was serdecznie z całego serduszka . :-**
PS. Już za niedługo szykuje się nabór na redaktorkę bloga ; D Zachęcam do czytania notek ; )

6 komentarzy:

  1. Fajne nawet... =)

    Mhm jak będzie konkurs to na 100% się zgłoszę! ;]

    dorotka7550

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mi sie podoba

    papcia1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba, te januarowe HB's wgl zachęcająco mi się podobają. Kolekcjonuję HB, ale niestety już zabrakło mi stardollarów na zakup tego oto żakieciuku. Bardzo ładny ;)

    cicha10

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ładny, fajniejszy od poprzednich hb ;]
    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być hehe.
    Ooo ja bym chciała być redaktorka ; )

    OdpowiedzUsuń