środa, 19 stycznia 2011

Uwaga ! . Loteriaa . ; )

WOW . ! postanowiłam zorganizować loterię . 
Ponieważ jest już was prawie 60 ! . to dużo w tak krótkim czasie . 
Dlaczego ją ogranizuje ? Bo chcę wam podziękować za to że , komentujecie moje notki i wogóle . <3
Dlatego wylosuję : 


2 x 20 SD . !
1 x 10 SD . !
2 x 5 SD . !


Losowanie nastąpi gdy będzie was już aż sto ; ) . 
Jeśli będzie dużo komentarzy pod tą notką to może to nastą pi szybciej ; *


Podoba wam się takie coś ? . robić loterie coraz częściej ? .

39 komentarzy:

  1. Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że podoba nam się taka loteria!
    Kochana jesteś i też dziękujemy za wszystko:)
    Za takie świetne notki! Pozdrawiam!

    Polki_6

    OdpowiedzUsuń
  4. zg Tynka_95 jasne. Jestem obs tylko wchodiz z innego konta .

    OdpowiedzUsuń
  5. jezstem 60 obserwatorem ;)
    zglaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  6. taak ja bardzo bym chciała żebyś robiła coraz częściej :)I zgłaszam się :)

    dominisiapelc

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh , fajnie by było .. :)
    Paula0404

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest super pomysł zapraszam na mojego bloga www.stardollmedollpl.blogspot.com. tam w piątek jest noc konkursów.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się .
    Patrycja-10L

    No , graaaaatuluje ! nie dziwne , skoro masz wiele reklam ;) To ci pomaga i właśnie ci tego gratuluje . Mam nadzieje , że blog zawsze bd takio super , bo od dziś bd na niego wchodzić zawsze .
    uf , mam nadzieje , ze uda mi się coś wygrać !

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :), wspaniały pomysł z tą loterią, rób takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. ;D

    dorotka7550

    PS. Dobry pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, jestem tu nowa a już mi się podoba, naturalnie zgłaszam się
    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  13. zgł!
    jestem nowa ,a nas jest już 70!
    ale git ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się !!!.

    Rób loterię częściej . :))



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście zgłaszam się. ;*
    wiktoooria

    OdpowiedzUsuń
  16. Zg :D
    Jak cos jestem obserwatorem :)(:
    monikaskalska8
    Mam nadzieje ze bedzie nas wiecej niz stoo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiscie ze sie zgłaszam ;**
    ekstra ;)

    hahi66

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście że się podoba:)
    zgłaszam się

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taj jak najbardziej rób takie loterie.
    Zgłaszam się ; ]]]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też się zgłaszam;]

    aniolook

    OdpowiedzUsuń