piątek, 21 stycznia 2011

Reklama .

Hejka! Moja Dolka nosi imię wiktoooria i mam zamiar z waszą pomocą zostać National CoverGirl.

Proszę o glosy. Dzięki nim spełnicie moje marzenie. Jak zostanę National CoverGirl trzy osoby dostaną prezenty, oczywiście zostaną wylosowane:


osoba 1 dostanie 50 sd
osoba 2 dostanie 20 sd
osoba 3 dostanie 10 sd

Dziękuję Rodacy za glosowanie na mnie ; D                                                                                                    wiktoooria






5 komentarzy:

  1. Zagłosowałam i dałam koma w kg :)
    Pozdrawiam Polki_6

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie moja reklama??

    BeataZawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh .. tak się składa że też mam na imię wiktoria. Oczywiście że zagłosuję

    OdpowiedzUsuń